Rekisteriseloste

Qvas Oy:n Rekisteriseloste


Qvas Oy:n Finland ASIAKASREKISTERIN TIETOSUOJASELOSTE

1 Rekisterinpitäjä

Rekisterin rekisterinpitäjä on Qvas Oy (y-tunnus FI 2971605-3)
Rekisteriasioiden yhteyshenkilö on: 

Seija Isopahkala

puh. 05030607851
asiakaspalvelu (at) qvas.fi

Qvas Oy
Juseliuksentie 3
85100 Kalajoki
qvas.fi

2 Rekisterin nimi

Rekisterin nimi on
a) Qvas Oy Asiakasrekisteri
b) Qvas Oy:n Markkinointi- ja viestintärekisteri

3 Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Henkilötietoja käsitellään tarkoituksissa, jotka liittyvät asiakassuhteen hoitamiseen, hallinnointiin ja kehittämiseen, palvelujen tarjoamiseen ja toimittamiseen sekä palvelujen kehittämiseen ja laskutukseen liittyen. Henkilötietoja käsitellään myös mahdollisten reklamaatioiden ja muiden vaatimusten selvittämisen edellyttämissä tarkoituksissa.

Lisäksi henkilötietoja käsitellään asiakkaille suunnatussa viestinnässä kuten tiedotus- ja uutisointitarkoituksissa sekä markkinoinnissa, jonka osana henkilötietoja käsitellään myös suoramarkkinointiin ja sähköiseen suoramarkkinointiin liittyvissä tarkoituksissa.

Asiakkaalla on oikeus kieltää hänelle kohdistettu suoramarkkinointi.

Rekisterinpitäjä käsittelee tietoja itse sekä hyödyntää henkilötietojen käsittelyssä rekisterinpitäjän puolesta ja lukuun toimivia alihankkijoita.

4 Käsittelyn oikeusperusteet

Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteita ovat seuraavat EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (jäljempänä myös ”GDPR”) mukaiset perusteet:

  1. rekisteröity on antanut suostumuksensa henkilötietojensa käsittelyyn yhtä tai useampaa erityistä tarkoitusta varten (GDPR 6 art. 1.a);
  2. käsittely on tarpeen sellaisen sopimuksen täytäntöön panemiseksi, jossa rekisteröity on osapuolena, tai sopimuksen tekemistä edeltävien toimenpiteiden toteuttamiseksi rekisteröidyn pyynnöstä (GDPR 6 art. 1.b);
  3. käsittely on tarpeen rekisterinpitäjän tai kolmannen osapuolen oikeutettujen etujen toteuttamiseksi (GDPR 6 art. 1.f).

Edellä mainittu rekisterinpitäjän oikeutettu etu perustuu rekisteröidyn henkilön ja rekisterinpitäjän välillä olevaan merkitykselliseen ja asianmukaiseen suhteeseen, joka on seurausta siitä, että rekisteröity on rekisterinpitäjän asiakas, ja kun käsittely tapahtuu tarkoituksiin, joita rekisteröity on kohtuudella voinut odottaa henkilötietojen keräämisen ajankohtana ja asianmukaisen suhteen yhteydessä.

5 Rekisterin tietosisältö (käsiteltävät henkilötietoryhmät)

Rekisteri sisältää seuraavat henkilötiedot lähtökohtaisesti kaikista rekisteröidyistä henkilöistä:

  1. henkilön perustiedot ja yhteystiedot:
    a) Qvas Oy Asiakasrekisteri: etunimi, sukunimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite
    b) Qvas Oy Markkinointi- ja viestintärekisteri: etunimi, sukunimi, sähköpostiosoite
  2. henkilön yritykseen tai muuhun organisaatioon liittyvät tiedot ja henkilön asema tai tehtävänimike ko. yrityksessä tai organisaatiossa
  3. henkilön suoramarkkinointiluvat ja -kiellot.

6 Säännönmukaiset tietolähteet

Henkilötietoja kerätään rekisteröidyltä henkilöltä itseltään.

Henkilötietoja kerätään ja päivitetään myös sovellettavan lainsäädännön rajoissa yleisesti saatavilla olevista lähteistä, jotka liittyvät rekisterinpitäjän ja rekisteröidyn henkilön välisen asiakassuhteen toteuttamiseen ja joiden avulla rekisterinpitäjä toteuttaa asiakassuhteiden ylläpitämiseen liittyviä velvollisuuksiaan. Markkinointi- ja viestintärekisteriin kerätään tietoja myös ulkopuolisista palveluista tai sovelluksista, kuten Facebook, Instagram, muut sosiaalisen median kanavat, Mailchimp, Campaign Monitor, mahdolliset messut ja tapahtumat, asiakastapaamiset, yhteistyökumppanit.

7 Henkilötietojen säilytysaika

Rekisteriin kerättyjä tietoja säilytetään ainoastaan niin kauan ja siinä laajuudessa kuin on tarpeellista suhteessa niihin alkuperäisiin tai yhteensopiviin tarkoituksiin, joihin henkilötiedot on kerätty.

Henkilötietojen säilyttämisen tarvetta arvioidaan kolmen vuoden välein ja joka tapauksessa rekisteröityä henkilöä koskevat tiedot poistetaan rekisteristä viiden vuoden kuluttua sen jälkeen, kun kyseisen rekisteröidyn asiakassuhde rekisterinpitäjään on päättynyt, ja asiakassuhteeseen liittyvät velvollisuudet ja toimenpiteet on suoritettu loppuun. Esimerkiksi kirjanpitotositteita säilytetään kuusi vuotta tilikauden päättymisestä.

Rekisterinpitäjä arvioi tietojen säilyttämisen tarpeellisuutta säännöllisesti sisäisten käytännesääntöjensä mukaisesti. Lisäksi rekisterinpitäjä toteuttaa kaikki mahdolliset kohtuulliset toimenpiteet sen varmistamiseksi, että käsittelyn tarkoituksiin nähden epätarkat, virheelliset tai vanhentuneet henkilötiedot poistetaan tai oikaistaan viipymättä.

8 Henkilötietojen vastaanottajat (vastaanottajaryhmät) sekä tietojen säännönmukaiset luovutukset

Henkilötietoja ei luovuteta ulkopuolisille tahoille.

9 Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle

Rekisteriin sisältyviä henkilötietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.

10 Rekisterin suojauksen periaatteet

Henkilötietoja sisältäviä aineistoja säilytetään lukituissa tiloissa, joihin on pääsy ainoastaan nimetyillä ja tehtäviensä vuoksi pääsyyn valtuutetuilla henkilöillä.

Henkilötietoja sisältävä tietokanta on palvelimella, jota säilytetään lukitussa tilassa, johon on pääsy ainoastaan nimetyillä ja tehtäviensä vuoksi pääsyyn valtuutetuilla henkilöillä. Palvelin on suojattu asianmukaisella palomuurilla ja teknisellä suojauksella.

Tietokantoihin ja järjestelmiin on pääsy vain erikseen myönnettävillä henkilökohtaisilla käyttäjätunnuksilla ja salasanoilla. Rekisterinpitäjä on rajannut käyttöoikeudet ja -valtuudet tietojärjestelmiin ja muihin tallennusalustoihin siten, että tietoja pääsevät tarkastelemaan ja käsittelemään ainoastaan niiden lainmukaisen käsittelyn kannalta tarpeelliset henkilöt. Lisäksi tietokantojen ja järjestelmien käyttötapahtumat rekisteröityvät rekisterinpitäjän IT-järjestelmän lokitietoihin.

Rekisterinpitäjän työntekijät ja muut henkilöt ovat sitoutuneet noudattamaan vaitiolovelvollisuutta ja pitämään salassa henkilötietojen käsittelyn yhteydessä saamansa tiedot.

11 Rekisteröidyn oikeudet

Rekisteröidyllä on seuraavat EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaiset oikeudet:

  1. oikeus saada rekisterinpitäjältä vahvistus siitä, että häntä koskevia henkilötietoja käsitellään tai että niitä ei käsitellä, ja jos näitä henkilötietoja käsitellään, oikeus saada pääsy henkilötietoihin sekä seuraavat tiedot: (i) käsittelyn tarkoitukset; (ii) kyseessä olevat henkilötietoryhmät; (iii) vastaanottajat tai vastaanottajaryhmät, joille henkilötietoja on luovutettu tai on tarkoitus luovuttaa; (iv) mahdollisuuksien mukaan henkilötietojen suunniteltu säilytysaika tai jos se ei ole mahdollista, tämän ajan määrittämiskriteerit; (v) rekisteröidyn oikeus pyytää rekisterinpitäjältä häntä itseään koskevien henkilötietojen oikaisemista tai poistamista taikka henkilötietojen käsittelyn rajoittamista tai vastustaa tällaista käsittelyä; (vi) oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle; (vii) jos henkilötietoja ei kerätä rekisteröidyltä, kaikki tietojen alkuperästä käytettävissä olevat tiedot (GDPR 15 art.). Nämä kuvatut perustiedot (i)–(vii) annetaan rekisteröidylle henkilölle lomakkeella;
  2. oikeus peruuttaa suostumus milloin tahansa tämän vaikuttamatta suostumuksen perusteella ennen sen peruuttamista suoritetun käsittelyn lainmukaisuuteen (GDPR 7 art.);

  3. oikeus vaatia, että rekisterinpitäjä oikaisee ilman aiheetonta viivytystä rekisteröityä koskevat epätarkat ja virheelliset henkilötiedot sekä oikeus saada puutteelliset henkilötiedot täydennettyä, muun muassa toimittamalla lisäselvitys ottaen huomioon tarkoitukset, joihin tietoja käsiteltiin (GDPR 16 art.);
  4. oikeus saada rekisterinpitäjä poistamaan rekisteröityä koskevat henkilötiedot ilman aiheetonta viivytystä, edellyttäen, että (i) henkilötietoja ei enää tarvita niihin tarkoituksiin, joita varten ne kerättiin tai joita varten niitä muutoin käsiteltiin; (ii) rekisteröity peruuttaa suostumuksen, johon käsittely on perustunut, eikä käsittelyyn ole muuta laillista perustetta; (iii) rekisteröity vastustaa käsittelyä henkilökohtaiseen erityiseen tilanteeseensa liittyvällä perusteella eikä käsittelyyn ole olemassa perusteltua syytä tai rekisteröity vastustaa käsittelyä suoramarkkinointitarkoituksia varten; (iv) henkilötietoja on käsitelty lainvastaisesti; tai (v) henkilötiedot on poistettava unionin oikeuteen tai kansallisen lainsäädäntöön perustuvan rekisterinpitäjään sovellettavan lakisääteisen velvoitteen noudattamiseksi (GDPR 17 art.);
  5. oikeus siihen, että rekisterinpitäjä rajoittaa käsittelyä, jos (i) rekisteröity kiistää henkilötietojen paikkansapitävyyden, jolloin käsittelyä rajoitetaan ajaksi, jonka kuluessa rekisterinpitäjä voi varmistaa niiden paikkansapitävyyden; (ii) käsittely on lainvastaista ja rekisteröity vastustaa henkilötietojen poistamista ja vaatii sen sijaan niiden käytön rajoittamista; (iii) rekisterinpitäjä ei enää tarvitse kyseisiä henkilötietoja käsittelyn tarkoituksiin, mutta rekisteröity tarvitsee niitä oikeudellisen vaateen laatimiseksi, esittämiseksi tai puolustamiseksi; tai (iv) rekisteröity on vastustanut henkilötietojen käsittelyä henkilökohtaiseen erityiseen tilanteeseensa liittyvällä perusteella odotettaessa sen todentamista, syrjäyttävätkö rekisterinpitäjän oikeutetut perusteet rekisteröidyn perusteet (GDPR 18 art.);

6. oikeus saada itseään koskevat henkilötiedot, jotka rekisteröity on toimittanut rekisterinpitäjälle, jäsennellyssä, yleisesti käytetyssä ja koneellisesti luettavassa muodossa, ja oikeus siirtää kyseiset tiedot toiselle rekisterinpitäjälle sen rekisterinpitäjän estämättä, jolle henkilötiedot on toimitettu, jos käsittely perustuu asetuksen tarkoittamaan suostumukseen ja käsittely suoritetaan automaattisesti (GDPR 20 art.);

7. oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle jos rekisteröity katsoo, että häntä koskevien henkilötietojen käsittelyssä rikotaan EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR 77 art.).

Rekisteröidyn oikeuksien toteuttamista koskevat pyynnöt osoitetaan kohdassa 1 mainitulle rekisterinpitäjän yhteyshenkilölle.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitus- ja maksuehdot

QVAS OY tarjoaa asiakkailleen seuraavat toimitus- ja maksuehdot:

Yleistä

Qvas Oy, y-tunnus: FI29716053, osoite: Juseliuksentie 3, 85100 Kalajoki. Toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Toimitusehtomme ovat voimassa 12.02.2019 alkaen. Voimme päivittää toimitusehtoja, joten tutustuthan toimitusehtoihimme aina kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat ilmenevät ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. Kaikki verkkokaupassamme ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron (24 prosenttia).

Toimituskulut

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokaupassamme siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme edellytämme tutustumistasi ja sitoutumistasi kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, toimitusehtojen peruttamisoikeutta lukuun ottamatta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Ostosten tekeminen ei edellytä jäsenyyttä tai salasanaa. Tilaajan täytyy kuitenkin olla 18-vuotias tai hänellä täytyy olla huoltajan lupa.

Tilaus- ja toimitusvahvistus lähetetään sinulle sähköpostitse. Voit seurata lähetystä toimitusvahvistuksessa olevan linkin kautta.

Tilaaja on vastuussa, että hänellä on vaadittavat käyttöoikeudet toimittamiinsa kuviin.

Erikoistilanteissa vaaraamme oikeuden kieltäytyä tilauksista eikä meillä ole velvollisuutta ilmoittaa syytä tällaiselle kieltäytymiselle. Mikäli tilauksen käsittelyssä havaitaan lainvastaista kuvasisältöä, emme käsittele tilausta.

Evästeet

Verkkokauppamme käyttää evästeitä. Ne ovat tietoja sisältäviä tekstitiedostoja, jotka tallentuvat käyttäjän tietokoneelle. Evästeiden hyväksyminen parantaa käyttäjäkokemusta, koska evästeiden avulla sivusto esimerkiksi muistaa, mitä tuotteita sinulla on ostoskorissa.

Sinun ei tarvitse hyväksyä evästeitä voidaksesi vierailla verkkokaupassamme. Jos kuitenkin haluat lisätä tuotteen ostoskoriin tai tehdä tilauksen, sinun täytyy hyväksyä evästeet. Voit itse säätää verkkoselaimesi evästeasetuksia ja sallia tai torjua evästeet.

Evästeitä käyttämällä voimme seurata vierailijan liikkumista verkkokaupassamme ja näyttää häntä kiinnostavaa materiaalia ja mainoksia muualla verkossa.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

Maksupalvelutarjoajat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Voit vaihtoehtoisesti maksaa myös Klarna Checkoutin kautta, silloinkin käytössäsi on kaikki maksutavat (verkkopankki tai luottokortit) sekä Klarnan tili- tai lasku-
mahdollisuudet.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi, kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitustapa

Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.

Toimitusaika

Tilaukset käsittelemme 24h sisällä tilauksesta. Tuotteidemme toimitusaika on asiakkaalle 2 - 6 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme sinuun mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse, mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

Palautus ja vaihto-oikeus

Kuvagallerian tuotteille on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus. Vaihto-oikeus ei koske tilaustöitä ja yksilöllisesti valmistettuja tuotteita tilauksen vahvistamisen jälkeen, koska tilaustyöt valmistetaan tai muunnellaan kuluttajan toivomusten mukaisesti niin, ettei tavaraa voida myydä edelleen. Tilauksen peruuttamisoikeus rajoittava ehto on kuluttajasuojalain (20.1.1978/38) 6 luvun 16 pykälän mukainen.

Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, maksamme sinulle takaisin koko ostosumman 14 päivän kuluessa. Sinä asiakkaana maksat palautukseen liittyvät rahtikulut. Kaikki palautetut tuotteet kierrätetään. Jos olet aloittanut tuotteesi käyttämisen, sitä ei voi palauttaa. Jos haluat palauttaa tuotteen, ota yhteyttä aina ensin asiakaspalveluumme saadaksesi tarkemmat palautusohjeet. (asiakaspavelu@qvas.fi)

Pyrimme aina ratkaisemaan ongelmat suoraan asiakkaidemme kanssa, mutta mahdollisissa kiistatilanteissa noudatamme Suomen Kuluttajalautakunnan suosituksia. Ensin kuluttajaneuvonta.fi ja sitten vasta kuluttajariita.fi. tai https://ec.europa.eu/ord/.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

asiakaspalvelu@qvas.fi
+358 50 3067851

Takuu

QVAS OY takaa asiakkaan kuvatuotteiden valmistus suoritetaan ammattitaitoisesti ja erittäin huolellisesti. Tuotteiden valmistukseen sovelletaan tiukkaa laatukontrollia. QVAS OY hyväksyy valitukset vain siltä osin, kun ne liittyvät teknisiin vikoihin toimitetuissa kuvissa ja muissa kuvatuotteissa. Pyydämme huomioimaan, että seuraavista virheistä ei voi valittaa eivätkä ne ole takuun piirissä: asiakkaan tekemät kirjoitusvirheet, huonolaatuiset kuvat (esim. matalan resoluution digikuvat, virheellinen tuotevalinta, virheellinen tilausmäärä) tai muu tilaukseen syötetyistä tiedoista johtuva virhe tai puute.

Tuoteturva

Mikäli tuotteessa ilmenee virhe tai se on vahingoittunut kuljetuksessa niin silloin toimitamme uuden tuotteen veloituksetta tilalle. Mikäli tuotteessa on valmistusvirhe voit tehdä reklamaation asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Kerro, mitä reklamaatiosi koskee ja liitä mukaan valokuva vauriosta tai valmistusvirheestä, käsittelemme reklamaatiosi mahdollisimman pian. Toimi samoin myös, mikäli tuote on vaurioitunut kuljetuksessa.

Vastuunrajoitus

QVAS Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Vastuu

Kuluttajalla on aina virhetilanteissa kuluttajasuojalain antamat oikeudet saada hyvitystä tuotteen virheestä. Jos tuotteen toimitus viivästyy arvioidusta toimitusajankohdasta, pyrimme välittömästi ilmoittamaan asiakkaalle asiasta.

QVAS OY ei ole vastuussa asiakkaan internetin välityksellä, datansiirtoa, USB-muistin, CD-ROM tai muuta tietolevykettä käyttäen toimittamien digitaalisten kuvien vahingoittumisesta tai katoamisesta. QVAS OY ei ole vastuussa mistään tähän liittyvästä vahingosta, kuten materiaalikuluista, tiedonsiirtomaksuista, valokuvien ottamiseen liittyvistä kuluista ja kadotetun muiston arvosta. Suosittelemme, että otat aina varmuuskopion digitaalisesta materiaalista.

Kaikissa tilanteissa vaaranvastuu siirtyy asiakkaalle, kun tuotteet luovutetaan QVAS OY:stä kuljetusta varten mukaan lukien tilanteet, jossa sovelletaan kuluttajansuojalainsäädäntöä. Näitä tilanteita ovat mm. tuotteen tapaturmainen katoaminen, tuhoutuminen tai muu aiheutunut vahinko, sekä tilanteet, joissa asiakas ei ole ottanut asianmukaisesti tuotteita vastaan.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Sopimuksen tulkinta

Mikäli jokin tai jotkut näiden yleisten sopimusehtojen kohdista tai niiden osa muuttuu pätemättömäksi tai tehottomaksi, tällä ei ole vaikutusta muiden ehtojen pätevyyteen. Pätemätön tai tehoton ehto korvataan sellaisella pätevällä ehdolla, joka vastaa sen tarkoitusta niin pitkälti kuin mahdollista. Tämä soveltuu myös siinä tapauksessa, että ehdoissa on puutteita tai aukkoja.

Ympäristötyömme

Pyrimme minimoimaan ympäristövaikutuksia, ja ympäristöajatteluamme toteutetaan kaikessa, mitä teemme. Teemme kaikki tuotteet tilauksesta, mikä tarkoittaa sitä, että valmistamme ainoastaan tarvittavan määrän tuotteita eikä mitään tuotteita säilytetä varastossa tai hävitetä turhaan. Käyttämämme painoväri on ympäristöystävällistä ja tuotannon hukkamateriaalit kierrätetään.